LEDIGE STILLINGER
Er du vår nye ADMINISTRASJONSSEKRETÆR ?
Borg Havn IKS er en fremtidsrettet og dynamisk havn med fokus på logistikk og næringsutvikling. Havna har en tydelig vekststrategi og har høy aktivitet og stor etterspørsel. En av våre administrativt ansatte går snart av med pensjon og stillingen hennes skal erstattes. Innenfor et bredt spekter av oppgaver ser vi etter deg som er uredd i forhold til nye arbeidsoppgaver og som på en effektiv og selvstendig måte utvikler stillingen og avlaster kontoret.
Arbeids- og ansvarsoppgaver:
- Støttefunksjoner for ledelsen
- Støttefunksjon for møteadministrasjon herunder innkalling til styremøter, utsendelse av saksdokumenter samt referatskriving
- Støttefunksjon for avdelingene, avvikshåndtering, seminarer, arrangementer mv
- Kontraktsforvaltning – oversikt kontrakter, justering av leier mv
- Utarbeide faktureringsunderlag
- Rapportering internt og eksternt
- Arkivering og dokumenthåndtering, som innebærer å bistå prosjektenes medarbeidere med tilganger, organisere mappestruktur, versjonshåndtering og forvalte dokumenter i Elements
- Utføre servicefunksjoner som å utstede adgangskort, booking av møter og møterom, innkjøp av rekvisita, telefonhenvendelser mv
Kvalifikasjoner:
- Bachelor innen administrasjon og økonomi. Lang og relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse
- Erfaring fra tilsvarende stilling med koordinatoransvar er ønskelig
- God økonomiforståelse og interesse for tall
- Beherske Office produkter på en god måte
- Erfaring fra arkivering og dokumenthåndtering
- Må beherske norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Evne til å skape og ha gode relasjoner til våre kunder og dine kollegaer
- Gode samarbeidsevner, initiativrik, selvgående og endringsvillig
- Stor arbeidskapasitet og evne til å holde i flere oppgaver samtidig
- Være god på å prioritere oppgaver
- Evne til helhetstenking, analytisk og strukturert
- Høy grad av egenmotivering
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne
Vi tilbyr:
Et aktivt og positivt arbeidsmiljø hvor det fokuseres på å ivareta den enkelte medarbeiders innsats til en samlet ressurs, for å nå bedriftens mål. Stillingen kan gi faglige utfordringer og muligheter for egenutvikling. Stillingen blir en stabsfunksjon. Konkurransedyktig betingelser.
Vi svarer gjerne på spørsmål. Ta kontakt med Torp Consulting Øst v/ Annette T. Mohr
mobil: 911 95 822
Søknadsfrist: 16. desember 2020
Søk på stillingen
___________________________________________________________________________________
Er du vår nye LOGISTIKK KOORDINATOR ?
Borg Havn IKS er en fremtidsrettet og innovativ havn med komplekse logistikkutfordringer. Havna utvikler seg dynamisk for å mestre kravene som ligger i fremtidens logistikkoperasjoner.
Vi har en tydelig vekststrategi, høy aktivitet og stor etterspørsel. Organisasjonen skal styrkes innen terminal og operativ drift. Til denne stillingen ser vi etter en person med interesse for logistikk og terminaldrift. Du evner å håndtere komplekse oppgaver, kommunisere løsninger og du har en utpreget grad av serviceinnstilling. Du har erfaring og er derfor i stand til å identifisere ulike problemer og bidra til gode løsninger og beslutninger. Ditt ønske om å lykkes gjør at du holder hodet kaldt og evner å prioritere når det er hektisk.
Arbeids- og ansvarsoppgaver:
- Bidra til en effektiv logistikkhåndtering ved Borg Havn
- Være en aktiv pådriver i kundedialogen med høy servicegrad og forståelse
- Daglig koordinering internt og med kundene
- Koordinerer og gjennomføring av logistikkoperasjonene på terminalen
- Rapportering internt og eksternt ved avdelingen
- Utarbeide avtaler og kontrakter ved avdelingen
- Støttefunksjon for terminalsjefen
Kvalifikasjoner:
- erfaring fra skips- og terminaloperasjoner
- relevant utdanning innenfor logistikk, gjerne en bachelor, men erfaring kan kompensere for utdanning
- samarbeids- og kundeorientert og trives med tverrfaglige relasjoner
- økonomiforståelse og kan bidra i budsjettprosessen
- god kommunikasjonsform og samarbeider lett med alle typer mennesker
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- god IT- kompetanse med gode kunnskaper i MS Office-programmer
Vi tilbyr:
Et aktivt og positivt arbeidsmiljø hvor det fokuseres på å ivareta den enkelte medarbeiders innsats til en samlet ressurs, for å nå bedriftens mål. Stillingen gir faglige utfordringer og muligheter for egenutvikling. Stillingen inngår i terminalteamet og rapporterer til Terminalsjef. Konkurransedyktige betingelser.
Vi svarer gjerne på spørsmål. Ta kontakt med Torp Consulting Øst v/ Annette T. Mohr mobil:
911 95 822 eller Borg Havn IKS v/ Kenneth Mathisen mobil: 489 58 798.
Søknadsfrist: 16. desember 2020
Søk på stillingen